fredag 12 mars 2010

Uppställda på led

Ibland undrar jag vad det är som flyger in i huvudet när man bestämmer sig för att göra saker. Jag och Cicci satt på svenskan idag och försökte planera lite om hur vi ska skriva våra noveller.

- "Om vi skyndar oss kan vi lämna in novellerna som bidrag i kulturtävlingen. De ska vara inne senast kl 15 idag!" *lite ironiskt*
- "Ja!" *ganska ironiskt*

Hur kom det sig sedan att vi bestämde oss för att skriva en dikt, att jag slog upp en slumpvis vald bild i en bok jag hade framför mig och att vi började skriva om den. Och varför i helvette skickade vi in den till den där kulturtävlingen?!
Jag dör xD

Dagens citat: "Vad fan håller vi på med?!"

2 kommentarer:

  1. HAhahaaaaaa varför skicka vi in dendär???? hahaha seriöst!!!111 tur att den var bra i alla fall!!!

    SvaraRadera
  2. Hahah någon svarade i alla fall på mitt mail och skrev "Tack för bidraget! :)" xD

    SvaraRadera