onsdag 24 mars 2010

Jag måste.

Jag måste sova. Jag måste sova lugnt och bra. Jag måste vara utvilad. Jag måste äta. Jag måste vara mätt. Jag måste vara i skolan. Jag måste planera väl. Jag måste komma i tid. Jag måste göra mitt bästa. Jag måste prestera. Jag måste ha respekt. Jag måste ta kritik. Jag måste ge kritik. Jag måste göra mina läxor. Jag måste skriva. Jag måste koncentrera mig. Jag måste prata. Jag måste vara tyst. Jag måste vara glad. Jag måste träffa mina kompisar. Jag måste ha kontakt med mina kompisar. Jag måste vara kontaktbar. Jag måste träna. Jag måste ha bra kondition. Jag måste äta mycket. Jag måste ha planera. Jag måste ha roligt. Jag måste våga. Jag måste lyssna. Jag måste stänga av öronen. Jag måste sjunga. Jag måste vara en bra ledare. Jag måste engagera mig. Jag måste vara vuxen. Jag måste vara barn. Jag måste packa. Jag måste flytta. Jag måste träffa min familj. Jag måste prioritera. Jag måste hjälpa till. Jag måste ha fina kläder. Jag måste se fin ut. Jag måste kunna saker. Jag måste lära mig saker. Jag måste kunna lära andra. Jag måste vara en bra kompis. Jag måste vara en bra flickvän. Jag måste vara en bra dotter. Jag måste vara en bra syster. Jag måste vara mig själv. Jag måste förstå att man alltid inte får vara sig själv. Jag måste vara någon annan. Jag måste tänka. Jag måste sluta tänka så mycket. Jag måste bli bättre. Jag måste kunna se in i framtiden. Jag måste ha en bra framtidsplan. Jag måste se konsekvenser. Jag måste kunna ta konsekvenser. Jag måste hinna. Jag måste spara tid. Jag måste välja. Jag måste vara bra. Jag måste vara dålig. Jag måste skynda mig. Jag måste ta det lugnt. Jag måste. Jag måste!

4 kommentarer:

  1. Fint!!
    Men usch ja, det är mycket man måste här i livet :( Men vi måste tAa det lugnt!! nnars blir vi dumma i huvudet och då måste vi gå till doktorn....

    SvaraRadera
  2. Hehehe.. förresten kolla vad jag hittade på youtube (tänkte på dig när jag såg den) hahahaha

    http://www.youtube.com/watch?v=FdPzEQdEGic

    SvaraRadera
  3. Ja, och doktorn vill man INTE gå till...

    hahaha, åh bajs!!! :D

    SvaraRadera
  4. IDISH! jag håller med Cishi om att man måste ta det lugnt. Men ska du flytta? :O

    SvaraRadera