lördag 20 mars 2010

Bara för att jag inte har uppdaterat mig på ett tag känner jag...

att jag måste skriva något nu. Jag ligger i en jättekonstig ställning med datorn på magen i min pojkväns säng. Det gör ont i nacken för kudden under mitt huvud ligger jättekonstig, men jag orkar inte flytta på mig. Någon skjuter ett antal meter till höger om mig och nej, jag dör inte. Det är mathias som spelar dator... Min mage bubblar väldigt konstig. Det är nog all te jag drack till frukost. Det var massor av te. Jag funderar över att jag måste plugga massa. Jag har massor att göra men jag känner inte riktigt att jag har lust med det. Inte riktigt. Mitt huvud gör ont. Det värker i ögonen (ingen aning varför). Jag är hungrig känner jag nu. Fast det är jag alltid så det var onödigt att skriva. Inte för att jag tycker att något av dettta (med 3 t:n) är nödvändigt att skriva. Jag är seeeeeeeeeeeeeeeegish! :)
Nu måste jag börja skriva på en labbrapport om artemia (små kräftdjur som vi födde upp på no:n). Mys mys mysigt.

I

1 kommentar:

  1. Åå. Den ska jag skriva imorgon (ehh söndag) och ååå va kul det ska bli <3<3<3<333

    SvaraRadera