torsdag 4 mars 2010

Man är bara är 16 år en gång.

Igår var jag och såg Alice i Underlandet. Jag gillade den. Den är värd att se! Dessutom var det första gången jag såg en film i 3D. Det var ju asballt! Var påväg att ta upp händerna för ansiktet där ett tag när det flög massa saker mot mig, hehe.

Inatt ska pojkvännen nattlana. Jag har aldrig fattat det där. Okej att det är kul att vara övertrött och umgås med sina kompisar, men grejen är att jag blir det endå, övertrött alltså, utan att sitta uppe en hel natt och dessutom framför en tråkig dator. Han kommer ju vara "lan-bakis" i flera veckor efter det där. Så var det senast iaf. Han var trött och hade ont i huvudet typ hela tiden. Fast om han tycker att det är kul så är det antagligen värt det. :) Jag föredrar iaf att NITSa (Nightgib-In-The-Sun). Inte för att jag brukar spela döda-monster-spel.

Känner mig lite konstig till mods, men jag är glad och imorgon är det min födelsedag! (bara för att jag är bra på att rimma...)
Det här bli mitt sista inlägg som 16-åring.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar