måndag 22 mars 2010

Så slipper du rynkor och får ett mer ungdomligt utséende.

När jag satt vid frukostbordet kl 7 imorse kom jag på att jag inte behöver vara i skolan förrän kl 11:15 eftersom att jag inte behöver gå på No lektionen. Man fick nämligen äran att skriva sin labbrapport vart man vill. Grattis Ida!

Jag har alltså ägnat min tid den senaste veckan åt att föda upp artemier (de heter egentligen artemia salinas) i skolan. Det är små kräftdjur som man brukar mata vissa akvariefiskar med. Jag håller på att googla lite information om dem för att jag måste skriva den förbaskade labbrapporten. Helt plötsligt dyker detta upp:



Synd att texten blev så suddig...

745 spänn för lite artemia! Detta är ett betydligt billigare alternativ:


Glöm rynkor och annat som tyder på ålderdom. Här är det nyaste, hetaste tipset!
Smörj in ditt ansikte med artemia. För en mer energirik ungdomligt upplyftande utseende och upplivad naturlig lyster.



Det enda nu behöver göra är att köpa små ägg på valfri djuraffär och låta de ligga i saltvatten. Efter några dagar har de kläckts och sedan är det bara att gegga in det. Det funkar säkerligen över hela kroppen.

1 kommentar: