måndag 1 mars 2010

Skit också...

Jag har precis gjort något ganska korkat. Jag skulle gå och träna med Mathias och var riktigt taggad på det. Han hade glömt sitt träningskort (jävligt dumt) så när vi kom fram till simhallen försökte vi med att dra mitt kort två gånger, vilket resulterade i att jag blev hotad att bli polisanmäld, förlorade mitt träningskort för 3000 spänn (som jag hoppas att jag får tillbaka!) och att jag och mina föräldrar ska komma ditt på ett möte. Det blev inget träningspass, men men. Så går det när man har en tonårshjärna som inte är färdigutvecklad. Det konstiga är att vuxna också kan göra korkade saker fast att deras hjärnor ska vara fullt utvecklade...

Hon i kassan jämförde det som att sno en mjölk på Ica, men jag tycker att Ica har gott om mjölk. Tänk på de fattiga barnen i Afrika. De kan inte ens dricka mjölk för de är laktosintoleranta. Sug på den du!

2 kommentarer: