måndag 22 februari 2010

Tränare spårlöst försvunnen...

Idag var jag och Cicci på box. Jag blev förvånad över att hon var där i god tid innan (hihi), men bara därför var inte tränaren det. En gubbe som var där började värma upp för sig själv och övade att boxas framför spegeln medan vi andra stod och gjorde annat i väntan på tränaren. Han trodde nog att han var riktigt cool, den där killen, vilket han faktiskt såg ut att vara. Lite iaf.
Efter kanske tio minuter kom en tant som jobbar där in i rummet och berättade att tränaren inte hade hört av sig och att de inte visste vart han var. Då pekade Cicci på den där "coola" gubben och utbrast: "Men han är ju värsta proffsig. Han kan vara tränare!"

Hihihi, det tyckte jag var roligt :P

2 kommentarer:

  1. hahaha!! hahahhaahah AJJ jag lutade huvud bakåt för att skratta (jag brukar göra det ibland) och slog i en bänk!! Hahahahhah jag dör

    (HAHAHHA OCH NU VAR DEN DÄR HANDIKAPPRUTAN (den man ska fylla i med bokstäver) HAHAH DE STOD "LASSEEE" ELLER NÅTT I DEN HAHAHAH JAG DÖR IGEN

    SvaraRadera
  2. Hahahahaha, Handikapplasseeee!!!! xD

    SvaraRadera