torsdag 18 februari 2010

Tappa tänder.

Jag kom på att jag drömde inatt att jag hade en lös tand och drog ut den. Det var min tand som jag har ett tandsmycke på. Guldstjärnan ramlade av och jag letade förbryllat efter den. Jag hittade den och la den någonstans och sen var den borta igen.

Sitter nu och googlar lite på vad det betyder om man drömmer att man tappar tänder och jag hittade att mitt liv kommer att få en stor förändring. På ett annat ställe stod det att det betyder att man ska få pengar. Nice, jag kommer bli rik alltså. :) Sedan läste jag vidare och hittade att jag kommer att dö. Jag blev lite rädd men kom sedan på att alla dör ju någon gång så det är klart att jag kommer att dö. Vad dumt :)

1 kommentar:

  1. LITE rädd? Du blev ju nästintill vettskrämd! Haha :D

    SvaraRadera