måndag 1 februari 2010

Sven?

Är bara tvungen att skriva att jag gjorde ett misslyckat försök att få upp en "jag är lik en kändis"- bild här på bloggen. Det satt nämligen en gubbe på bussen idag som var sjukt lik Sven Melander. Jag försökte lite diskret ta kort på honom, men blixten lös upp ganska rejält... Jag var tvungen att komma på någon väldigt bra bortförklaring till blixten och slängde ur mig (ganska högt) till Linnea, som satt bredvid, att min kamera blivit jättedålig. "Kolla här!" och så tog jag en bild till som blixtrade upp bussen. Jag fortsatte att fota ett antal gånger till för att "visa Linnea hur dålig min kamera var". Alla bilder blev suddiga och jag bestämde mig för att ta den slutgiltiga bilden när bussen stannade vid nästa hållplats. Då, under det perfekta ögonblicket, just DÅ byter gubben plats och sätter sig framför oss. Fan, tänker (och säger) vi och börjar gapskratta.


Vem är vem?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar