måndag 15 februari 2010

Måndag.

Jag vet inte varför jag skriver det här inlägget, men just nu har jag inget annat för mig än att skriva. Känner mig seg och trött och ensam. Har just ätit den tystaste lunchen på länge. Den sa inte ett knyst. Eller var det jag som inte gjorde det? Jag har kommit på att jag inte tycker om att prata med människor som jag inte tycker om. Då blir det liksom bara opersonligt pratande och... jag gillar det inte. Då är jag hellre tyst. Det känns som att folk i min klass tror att jag är värsta tysta personen, men det är väl just därför. Att jag inte har några tankar att dela med dessa människor. Fast visst kan jag bara vara trött också och inte orka prata ibland. Men jag är inte en tyst människa egentligen. I mitt huvud är jag långt ifrån tyst. Jag tänker massa saker. Saker som t ex: "Jag vill inte prata med dig för jag gillar inte dig."
Haha, nej jag skoja :P Visst tänker jag mycket, men jag delar ofta med mig av tankarna.

Ikväll blir det pulkaåkning med småscouterna :) Sen mys hemma :)
Har kommit på att jag inte har några vanliga läxor. Det betyder att jag måste spendera min lediga tid åt sången. Både kul och jobbigt, men mest bra. Det behövs!

1 kommentar: