måndag 1 februari 2010

Ögon

Just nu har jag värsta konstiga attacken av något slag. Aaaaaaaaaahhhhhh! Mitt ena öga är större än det andra bakom mina glasögon!!!! HHAHAHAHAHAHAH, det är fett kul!!!!!!!! xD

Men vänta nu... Det kanske betyder att jag ser olika stort på mina ögon. Eller, så kanske det inte fungerar så. Fast det vore väldigt kul :D

Men vänta nu!!! Jag testade och det är så! hahahahahahahahahah, nice xD

Nu sitter jag helt chockerad och håller för det ena glasögat med handen och sedan byter och håller för det andra, som en gammal tant som försöker se så bra som möjligt.
Men vad bra, nu kan jag ju använda det ögat som ser litet ifall jag inte har lust att se allt så stort ibland. Nu låter det som att jag är helt blind och ser allt jättestort med mina glasögon, haha!

1 kommentar: