söndag 22 augusti 2010

Just när jag sitter här och funderar över vart sommaren tog vägen kommer jag på en sak.

Jag älskar sommaren. Sommaren är den bästa tiden på året. Jag bara älskar den tiden. Men vad har jag gjort under denna underbara tid egentligen? Det har varit värsta tropiska jättevarma värmen här i Sverige och vad gjorde jag då egentligen? Jo, jag jobbade. Slet svetten av mig ute i hettan. Jag stod med heltäckande kläder och trimmade gräs med en röjsåg. Jag målade staket, mer staket och husväggar. Jag satt mitt i solen och rensade ogräs. Du låg säkert på stranden då. Men vad fan, jag är inte ledsen för det! Har haft en underbar sommar ändå. Jag har varit på Arvika och det var grymt kul! Jag har haft en skitrolig vecka på Gotland med härliga människor. Jag har fått stå längst fram på Lars Winnerbäcks konsert, i spöregn. Och inte nog med det. Nu när jag sitter här och undrar vart sommaren tog vägen kommer jag på att jag ska till Teneriffa på tisdag! Jag ska äntligen få sol och värme och ledighet på samma gång!
Tack för den här sommaren. Längtar till nästa :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar